Regulamin
§1.
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Siedliska Zakole Czarnej Hańczy umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, wpłatę zadatku lub całej należności za pobyt w siedlisku.
- Dokonanie ww. czynności stanowi potwierdzenie, że Gość zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin obowiązuje wszystkich Gości oraz wszystkie inne osoby przebywające na terenie Siedliska Zakole Czarnej Hańczy.
- Regulamin jest dostępny do wglądu w każdym domu i apartamencie.
§2.
- Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 40% opłaty za cały pobyt. Reszta należności regulowana jest w dniu przyjazdu.
- Jeżeli zadatek nie zostanie wpłacony w ciagu 5 dni, rezerwacja przepada. W przypadku rezygnacji z pobytu zadatek nie podlega zwrotowi i przekładany jest na inny dogodny termin (ważność 1 rok).
- W przypadku skrócenia pobytu z przyczyn niezależnych od nas, nie zwracamy opłat za niewykorzystane dni.
- W przypadku dokonywania rezerwacji bezpośrednio na stronie internetowej zakoleczarnejhanczy.pl, po dokonaniu rezerwacji należy uiścić zadatek w wysokości 40%. Po zaksięgowaniu wpłaconego zadatku Gość otrzyma potwierdzenie dokonania rezerwacji.
- W przypadku dokonywania rezerwacji za pośrednictwem innych portali obowiązują zasady rezerwacji i reklamacji wskazane w ofercie/regulaminie portalu.
§3.
- Doba pobytowa rozpoczyna się o godzinie 16:00 i kończy o godzinie 11:00 dnia następnego. Jeśli będzie to możliwe, dostosujemy się do innych godzin, po wcześniejszym uzgodnieniu
- Osoby trzecie mogą przebywać na terenie siedliska jedynie w obecności Gościa w godzinach od 8:00 do 22:00.
- Przez cały czas pobytu w siedlisku dzieci poniżej 13 lat powinny znajdować się pod stałą opieką i nadzorem opiekunów prawnych. Za zachowania dzieci, w tym poczynione uszkodzenia oraz szkody, odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.
- Na terenie siedliska obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 23:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
- Zachowanie Gości i osób korzystających z usług siedliska nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Siedlisko może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
- Gość siedliska ponosi pełną odpowiedzialność materialną (odszkodowawczą) za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub z winy osób mu towarzyszących lub go odwiedzających.
- Gość powinien zawiadomić właścicieli siedliska o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawione w pokoju pieniądze i inne wartościowe rzeczy, a także za zniszczenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Odpowiedzialność za następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych na terenie naszej posesji bezpośrednio ponosi osoba poszkodowana lub jej opiekun prawny.
- Na terenie siedliska , a w szczególności we wszystkich pomieszczeniach, obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu.
- Zwierzęta na terenie siedliska są akceptowane po wcześniejszy uzgodnieniu.
- Goście mogą korzystać nieodpłatnie z miejsc parkingowych, niestrzeżonych.
§4.
- Usługodawcą – podmiotem prowadzącym siedlisko Zakole Czarnej Hańczy – jest Brain Farm Paweł Szwedziński, Rowele 34, 16-406 Rutka-Tartak NIP: 8341565055
- Dane rezerwującego podane w formularzu rezerwacji muszą być kompletne i pozbawione błędów (szczególnie w zakresie imienia i nazwiska, adresu e-mail, telefonu). Podanie niepełnych lub błędnych danych skutkowało będzie natychmiastowym usunięciem rezerwacji z systemu.
- Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- Klient / Gość oznacza każdą osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, a która spełnia wymagania opisane w Regulaminie i korzysta z Usługi, w szczególności dokonuje albo anuluje rezerwację w Systemie Rezerwacji Online.
§5.
- Reklamacje związane ze świadczeniem usługi należy składać listownie na adres siedziby Usługodawcy lub elektronicznie na adres poczty elektronicznej Usługodawcy: rezerwacje@zakoleczarnejhanczy.pl
- Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku z korzystaniem z Usługi.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Usługodawca udzieli Klientowi odpowiedzi w sprawie reklamacji. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja na adres poczty elektronicznej podany przez niego w reklamacji lub adres korespondencyjny Klienta.